Promocja zakładu fotograficznego

Strona główna » Promocja zakładu fotograficznego

 

 

 

Oto przykładowe możliwości:

  1. Atrakcyjna witryna okienna zakładu fotograficznego. Powinna przyciągać uwagę. Zdjęcia w niej umieszczone powinny działać jak magnes i przygnąć do ich obejrzenia. Powinna działać jak zwiastun filmu - wzbudzić zaintresowanie i skłonić do wejścia do wewnątrz
  2. Reklama w lokalnej prasie. Dobrze jeżeli będzie ona informowała o zbliżającej się promocji, o wystawie zdjęć w lokalu zakładu, imprezach fotograficznych, które odbędą się w mieście
  3. Informacja w internecie
    • informacja o zakładzie w portalach fotograficznych takich jak http://www.promocjainternetowa.com.pl/
    • informacja w katalogach internetowych (mało kto szuka tam informacji)
    • informacja na forach fotograficznych
  4. Reklama w radiu lokalnym. Warto przy okazji uświadamiać, że zdjęcia w formie cyfrowej są zagrożone ich utratą
  5. Robić w mieście spotkania instruktarzowe np.
  • techniki fotografowania
  • co decyduje o jakości zdjęć
  • jaki aparat fotograficzny kupić
    dając informację do prasy o takich prelekcjach zyskuje się darmową i szeroką reklamę