Optymalizacja oferty na fotoalbumy

 

1/ przydałyby się lepsze zdjęcia okładek: OKP400, OKP 402, G03, T27, T45 (fajny fotoalbum był pokazany na targach w Łodzi). Atrakcyjność zdjęcia decyduje o decyzji zakupu usługi. Klient kupuje bo mu się podoba i drobna różnica w cenie (w odniesieniu do konkurencji) spada na plan II-gi. Dla stron, które mają dużą ilość odwiedzin atrakcyjność pokazania oferty to kluczowa sprawa.


2/ próbki kolorów powinny mieć ten sam atrakcyjny styl taki jak np. E44, E35, E73 na których dobrze widać kolor materiału ale również na ile okładka będzie błyszcząca


3/ zdjęcia struktury papieru - zwłaszcza papieru jedwabistego i velvet


4/ pokazanie wyklejki i opcję rezygnacji z niej
uszlachetnienie bloku fotoalbumu
zaokrąglone narożniki

5/ przydałyby się losowania - ludzie lubią
- wydrukowanie fotoksiążki
- pudełko na zdjęcia
- zdjęcia 15x20 na profesjonalnym papierze
- zdjęcie na płótnie
w losowaniu biorą zamówienia na kwotę powyżej 200 zł


6/ konkursy - zgłaszanie do 10 zdjęć stanowiących tematyczną całość (plener, ślub w kościele, zabawa weselna itp.). W zamian za możliwość wykorzystania zdjęć rabat na kolejny fotoalbum lub wykonanie 1-2 fotoksiążek